Tuesday, December 3, 2013

Chapter 6: Rezeki di Bumi Kanggaroo


Gua tau ramai pembaca yang tertunggu-tunggu tulisan gua dibawah tajuk dekat atas & gua tau, ramai yang bercita-cita nak mencari rezeki di Bumi Kanggaroo kalau berkemampuan & berkesempatan.

Beb... Sape x minat kerja dengan pendapatan lumayan mencecah AUD104 (RM312) sehari..?

Gua tertarik untuk untuk dapatkan kisah ni lepas gua tengok member gua disoal siat-siat selama hampir 3 jam oleh Imigresen di Lapangan Terbang Melbourne, Pegawai Perempuan tu cakap, dia syak member gua datang untuk bekerja.

Mesti ada yang best dekat situ & bila gua jumpa member gua di Melbourne, gua dapat cerita yang sangat-sangat menarik & gua berminat untuk ambik sikit pengalaman tu sendiri, kemudian kongsi dengan korang semua.

Woi... AUD104 (RM312) sehari tu beb..! Jadi Manager dekat Malaysia pun belum tentu dapat gaji sebanyak tu..!

Malam nanti gua detailkan Pengalaman gua... Sabar beb...


Bersambung...

No comments: